Geko G02945 diagnosztikai teszter

A Geko G02945 diagnosztikai teszter az OBDII szabványnak megfelelő járművek motorjainak diagnosztizálására szolgál, 12 V-os tápfeszültséggel és szabványos 16 tűs csatlakozóval.

Technikai paraméterek:

  • Tápfeszültség: 8V - 25V
  • Üzemi áram: 52mA
  • Üzemi hőmérséklet: -20°C és 70°C között
  • Tárolási hőmérséklet: -30°C és 80°C között
  • Kijelző: LCD 128x64px felbontással, monokróm háttérvilágítással
  • Működéséhez nincs szükség akkumulátorra, az autóban lévő OBDII aljzatról táplálja
  • Erős és törhetetlen kábel 63 cm hosszúsággal
  • Méretek: 115 x 70 x 20 mm

A funkciók listája a következőket tartalmazza:

  • Kettős rendszerű diagnosztika: motor és sebességváltó
  • A motorhibák gyors jelzése LED-ekkel: zöld, sárga, piros
  • Olvassa el vagy törölje a motor hibakódját, és jelenítse meg a hiba leírását
  • A jármű VIN azonosítószámának leolvasása
  • Az azonosító kalibrálási azonosító szám beolvasása
  • A CVN kalibrálási ellenőrző szám beolvasása
  • Több nyelv támogatása
  • Olvassa el és törölje az OBD-II hiba- és márkaspecifikus kódokat
  • A CHECK ENGINE lámpa törlése
  • Tekintse meg a kipufogógáz-kibocsátó rendszerek adatainak és állapotának rögzítési keretét (I/M állapot)
  • A motor működési paramétereinek valós idejű monitorozása (ÉLŐ ADATOK)
  • A hibakódok jelentésének ellenőrzése
  • Információk megjelenítése az érzékelőktől származó adatfolyamból (249 típusú paramétert támogat)

Ez az eszköz a következő protokollokat támogatja:

  • SAE J1850 PWM (41,6 kbaud)
  • SAE J1850 VPW (10,4 kbaud)
  • ISO9141-2 (5 bit, 10,4 kbaud)
  • ISO14230-4 KWP (5 bit, 10,4 kbaud)
  • ISO14230-4 KWP (gyors rendszerindítás, 10,4 kbaud)
  • ISO15765-4 CAN (11 bit, 500 kbaud)
  • ISO15765-4 CAN (29 bit, 5100 kbaud)
  • ISO 75 kbaud (11 bites, 250 kbaud)
  • ISO15765-4 CAN (29 bites, 250 kbaud)

Amit a készülék nem tud:

  • Nem támogat bizonyos járműmodelleket, mint például a Renault Clio 2, Renault Megane 1, Fiat Croma, Alfa Romeo 159, Opel Corsa C, Dacia Logan, Volkswagen Golf V és IV, Skoda 1.2 MPI és 1.4 MPI Simimen.
  • Nem égeti el a DPF-et
  • Nem állítja vissza a LÉGZSÁK és a biztonsági öv hibáit
  • Nem távolítja el az ABS, ESP hibákat
  • Nem ad lehetőséget az injektorok kódolására
  • Nem támogatja a teherautókat vagy az orosz autókat